سیم ایتالیا

شیرفلکه کشویی سیم ایتالیا | 20 بار

از {{model.count}}

سایز شیرفلکه کشویی سیم ایتالیا را انتخاب کنید:

سایز
سایز را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
285,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

شرکت GIACOMO CIMBERIO در سال ۱۹۵۷ تاسیس گردید. شرکت سیم ایتالیا با آغاز کار خود در زمینه تولید شیرآلات صنعتی و ساختمانی ، با موفقیت های شگفت پاسخگوی بازارهای بین المللی بوده است، و به عنوان تولید کننده محصولاتی با کیفیت بالا شناخته شده است. در حقیقت نام CIM معادل و هم معنای کیفیت ممتاز  و قیمت مناسب است.

دانلود کاتالوگ شیر کشویی CIM 70B سیم ایتالیا (کلیک کنید)

دانلود کاتالوگ محصولات سیم ایتالیا (کلیک کنید)

شیر فلکه کشویی 70B سیم ایتالیا از جمله مرغوب ترین نوع شیرآلات برنجی موجود در بازار می باشد که تفاوت اصلی آن با مدل سیم 50 در فشار کاری آن است. این مدل شیر کشویی سیم ایتالیا در فشار کاری 20 بار و مطابق با استانداردهای بین المللی تولید و عرضه می شود. دمای کاری شیر فلکه کشویی سیم ایتالیا برای سایزهای کوچک تر از 4 اینچ، از 10 - تا 170 درجه و برای سایز های 5 و 6 اینچ از 10- تا 150 درجه سانتیگراد است. کیفیت متریال مورد استفاده، دقت ساخت، استفاده از عملیات فورج و آببندی قوی از مزایای اصلی شیر فلکه کشویی سیم ایتالیا است. علاوه براین، شیر فلکه کشویی سیم ایتالیا دارای ضمانت 5 ساله می باشد که در صورت خرید از مراجع فروش معتبر، این اطمینان را به شما می دهد که بهترین عملکرد مورد انتظارتان را در سیستم مورد استفاده در اختیار خواهد گذاشت. 

لیست قیمت سیم ایتالیا


شیرآلات سیم ایتالیا از زمانی که خود را به عنوان برندی قابل اعتماد به بازار ایران معرفی کرده است، عملکردی در سطح استانداردهای جهانی از خود نشان داده است؛ به صورتی که مجموعه ولو ایران در طول همکاری چندین ساله خود با این برند ایتالیایی، گزارشی مبنی بر خرابی یا نشتی دریافت نکرده است.   

شیر فلکه برنجی سیم ایتالیا برای استفاده در سیستم های گرمایشی، تهویه مطبوع، مصارف بهداشتی، انتقال آب، خطوط نفت و روغن، شبکه های انتقال گازوئیل، بخار اشباع و به طور کلی سیستم هایی که با سیالات غیر خورنده سر و کار دارند مناسب می باشد.

نقشه شیر کشویی سیم ایتالیانمودار فشار دما شیر فلکه کشویی سیم ایتالیا نمودار جریان و افت فشار شیر فلکه کشویی سیم ایتالیا

سایزبندی
1/4 تا 6 اینچ
فشار کاری
20 بار
دمای کاری
(10-) تا 170 درجه سانتی گراد
گارانتی
60 ماه
استاندارد
EN 12266-1 - ISO 9001
تعداد در بسته
50 عدد
تعداد در کارتن
100 عدد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...