میراب

شیر سوزنی میراب | 10 بار

از {{model.count}}

سایز شیر گلوب میراب را انتخاب کنید:

سایز
سایز را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
3,248,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

کاربرد تولیدات میراب در بخشی از صنایع  نفت، گاز و پتروشیمی کشور نیز نقش موثری داشته و این مجموعه با شرکت های  مختلف تابعه وزارت نفت، همکاری های قابل توجهی دارد که از جمله می توان به  تولید شیرهای مخصوص آب شور دریا برای بخش آب گیر پالایشگاه گاز عسلویه در  فازهای ۱، ۲ و ۳ درسالهای ۱۳۷۵ و فازهای بعدی در سال های بعد از آن، اشاره  کرد. امروزه میراب با داشتن نزدیک به چهار دهه سابقه حضور در صنعت شیرسازی و  دریافت گواهینامه های بین المللی از جمله گواهی کیفیت محصول از شرکت لویدز  رجیستر انگلیس و DVGW آلمان و همچنین گواهی نامه های IMS شامل 2008:OHSAS 18001:2007 ، ISO 9001 و 2004:ISO 14001 از شرکت TÜVNORD آلمان، اطمینان خاطر بیشتری برای مشتریان خود فراهم کرده است.

دانلود کاتالوگ معرفی شیر سوزنی میراب (کلیک کنید)

دانلود کاتالوگ مشخصات فنی (کلیک کنید)

دانلود کاتالوگ دستورالعمل نصب، نگهداری و بهره برداری (کلیک کنید)


شیرآلات گلوب میراب در دو نوع وجود دارند، شیر گلوب با کنترل عملگر دستی و دیگری عملگر برقی.شیر گلوب از جنس چدن است و با تغییر میزان  گشودگی آن‌ها می‌توان مقدار فشار و برگشت سیال را کنترل کرد به عبارتی شیر  گلوب میراب برای تنظیم جریان سیال استفاده می‌شود. این نوع از شیرآلات صنعتی میراب در کشاورزی، انتقال و توزیع آب آشامیدنی و یا آب خام کاربرد دارند.

جدول مشخصات فنی شیر سوزنی میراب


سایز
DN 50 - 200
فشار کاری
PN 16 و PN 10
جنس بدنه
چدن داکتيل
جنس دیسک
استنلس استیل
پوشش رنگ
کلیه قطعات چدنی توسط رنگ اپوکسی پودری آبی RAL 5005 یا RAL 5015 به روش الکترواستاتیک پوشش داده می شوند.
گستره کاربرد
در خطوط مایعات چسبناک ، خمیری و نیمه خمیری کاربرد دارد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...