میراب

شیر پروانه‌ای اهرمی میراب | 10 و 16 بار

از {{model.count}}

سایز شیر پروانه‌ای ویفری اهرمی را انتخاب کنید:

سایز
سایز را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
850,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

کاربرد تولیدات میراب در بخشی از صنایع  نفت، گاز و پتروشیمی کشور نیز نقش موثری داشته و این مجموعه با شرکت‌های  مختلف تابعه وزارت نفت، همکاری های قابل توجهی دارد که از جمله می‌توان به  تولید شیرهای مخصوص آب شور دریا برای بخش آب‌گیر پالایشگاه گاز عسلویه در  فازهای ۱، ۲ و ۳ درسالهای ۱۳۷۵ و فازهای بعدی در سال‌های بعد از آن، اشاره  کرد. امروزه میراب با داشتن نزدیک به چهار دهه سابقه حضور در صنعت شیرسازی و  دریافت گواهینامه های بین المللی از جمله گواهی کیفیت محصول از شرکت لویدز  رجیستر انگلیس و DVGW آلمان و همچنین گواهی نامه های IMS شامل 2008:OHSAS 18001:2007 ، ISO 9001 و 2004:ISO 14001 از شرکت TÜVNORD آلمان، اطمینان خاطر بیشتری برای مشتریان خود فراهم کرده است.

دانلود کاتالوگ معرفی شیر پروانه‌ای اهرمی میراب (کلیک کنید)

دانلود کاتالوگ مشخصات فنی (کلیک کنید)

دانلود کاتالوگ دستورالعمل نصب، نگهداری و بهره‌برداری (کلیک کنید)


مشخصات شیر پروانه‌ای ویفری اهرمی میراب

شیر پروانه‌ای از دسته شیرهای ربع‌گرد است که در آن دیسک حول محور شفت عمودی که به آن متصل است چرخش می‌کند. این چرخش موجب باز و بسته شدن مسیر جریان می‌شود. در شیر پروانه‌ای عمدتا از لاستیک NBR یا EPDM برای آب‌بندی استفاده می‌شود. همچنین، در برخی از شیرهای پروانه‌ای از سیت تفلون (PTFE) برای آب‌بندی استفاده می‌شود. از مزایای مهم شیر پروانه‌ای نیز می‌توان به باز و بسته شدن سریع آن اشاره کرد که دلیل آن همان ربع‌گرد بودن شیر است. از شیر پروانه‌ای برای سیالات مختلف می‌توان استفاده کرد. هر چند، استفاده از آن برای سیال گاز و بخار چندان توصیه نمی‌شود. 

شیر پروانه‌ای ویفری همان‌طور که از نام آن پیداست، بدون فلنج است و هنگام نصب، بین دو فلنج قرار می‌گیرد. در سایزهای بزرگتر از 2 یا 4 اینچ (بسته به برند سازنده) دو الی چهار عدد گوشواره در بالا و پایین شیر تعبیه می‌شود.

شیر پروانه‌ای ویفری اهرمی میراب برای نصب بین فلنج‌هایی مناسب است كه سوراخ‌كاری آن‌ها مطابق استاندارد ANSI CLASS #150 / DIN EN 1092- 1 بوده و فشار کاری سیستم تا فشار 16bar باشد. طراحی این شیر به گونه‌ای است که پروانه در موقعیت باز، كاملا در وسط قرار می‌گیرد و بهترین شرایط را برای عبور جریان با كمترین افت فشار فراهم می‌كند. لاستیک آب‌بندی با فرم U، داخل و دو طرف بدنه قرار گرفته و قابل تعویض است و آب‌بندی مطمئنی را از هر دو سمت پروانه تأمین می‌کند. مدل لاگ نیز جهت نصب در انتهای خط با همان مشخصاتی که برای مدل ویفری اهرمی گفته شد عرضه می‌شود. در استفاده از شیر پروانه‌ای ویفری اهرمی میراب باید توجه داشت که این شیرها نیاز به واشر آب‌بندی (گسکت) ندارند و استفاده از گسکت باعث اختلال در عملکرد شیر پروانه‎ای می‌شود.

مشخصات شیر پروانه‌ای ویفری اهرمی میراب


مزایای شیر پروانه‌ای ویفری اهرمی میراب

افت فشار شیر پروانه‌ای ویفری اهرمی میراب پایین است. این شیر از آب‌بندی بسیار مطلوبی برخوردار است و از هر دو سمت پروانه آب‌بندی به خوبی انجام می‌گیرد. با توجه این که لاستیک آب‌بندی شیر پروانه‌ای اهرمی میراب در داخل آن قرار گرفته، امکان تعویض لاستیک آن به آسانی وجود دارد. از این شیر می‌توان در همه حالت‌های افقی، عمودی و مایل استفاده کرد و حالت نصب شیر خللی در عملکرد آن ایجاد نمی‌کند.

 رعایت استاندارد بالای ساخت شیر پروانه‌ای اهرمی میراب سبب شده است تا ضخامت، ابعاد و وزن شیر پروانه‌ای با حفظ کارکرد مطلوب کاهش یابد و نصب و استفاده از آن را تسهیل کند. 


محدودیت‌های شیر پروانه‌ای اهرمی میراب

این شیر برای استفاده در خطوطی که با سیال بسیار خورنده سر و کار دارند همچنین برای استفاده در سیستم‌های بخار و انتقال گاز مناسب نیست.



سایز
DN 25 - 150
فشار کاری
PN 10 و PN 16
جنس بدنه
چدن داکتيل
جنس دیسک
استنلس استیل
پوشش رنگ
کلیه قطعات چدنی توسط رنگ اپوکسی پودری آبی RAL 5005 یا RAL 5015 به روش الکترواستاتیک پوشش داده می شوند.
گستره کاربرد
از این شیر به منظور قطع و وصل سیال استفاده می گردد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...