میراب

شیر یکطرفه دریچه‌ای میراب

از {{model.count}}

سایز شیر یکطرفه دریچه‌ای میراب را انتخاب کنید:

سایز
سایز را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
1,865,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

کاربرد تولیدات میراب در بخشی از صنایع  نفت، گاز و پتروشیمی کشور نیز نقش موثری داشته و این مجموعه با شرکت های  مختلف تابعه وزارت نفت، همکاری های قابل توجهی دارد که از جمله می توان به  تولید شیرهای مخصوص آب شور دریا برای بخش آب گیر پالایشگاه گاز عسلویه در  فازهای ۱، ۲ و ۳ درسالهای ۱۳۷۵ و فازهای بعدی در سال های بعد از آن، اشاره  کرد. امروزه میراب با داشتن نزدیک به چهار دهه سابقه حضور در صنعت شیرسازی و  دریافت گواهینامه های بین المللی از جمله گواهی کیفیت محصول از شرکت لویدز  رجیستر انگلیس و DVGW آلمان و همچنین گواهی نامه های IMS شامل 2008:OHSAS 18001:2007 ، ISO 9001 و 2004:ISO 14001 از شرکت TÜVNORD آلمان، اطمینان خاطر بیشتری برای مشتریان خود فراهم کرده است.

دانلود کاتالوگ معرفی شیریکطرفه دریچه ای میراب (کلیک کنید)

دانلود کاتالوگ مشخصات فنی (کلیک کنید)

دانلود کاتالوگ دستورالعمل نصب، نگهداری و بهره برداری (کلیک کنید)


شیر های یکطرفه (لولایی) چدنی معمولا دارای يك قطعه‎ی مسدود‎کننده صفحه‎ای هستند كه به لولايی خارج از صفحه نشمين‏گاه متصل است و با حركت شبه آونگی خود مسير عبور سيال را باز يا مسدود می‎كند. درپوش و بدنه توسط پیچ و مهره به هم متصل شده اند. آب بندی به صورت فلز به غیر فلز انجام میگرد. برای استفاده از مواد غیر خورنده، مایعات، گاز و بخار در صنعت آب، فاضلاب، نیروگاه ها و صنایع کاربرد دارد.

شیر  یکطرفه دریچه ای میراب در صنایع مختلفی که از سیالاتی همچون آب خام،  آب دریا، آب آشامیدنی، گاز و بخار در آن‌‌ها استفاده می‌شود، کاربرد دارد. طراحی خاص این نوع از شیرآلات صنعتی طوری است که سروصدای کمی دارد و افت فشار آن‌‌ها پایین است. به وسیله قطعه ای پلاستیکی آببندی می‌شوند و مناسب برای عبور مواد جامد همچون فاضلاب نیز می‌باشند.

جدول مشخصات فنی شیر یکطرفه میراب




سایز
DN 50 - 200
فشار کاری
PN 10 - 16
جنس بدنه و درپوش
از چدن داکتيل مطابق با استتاندارد DIN EN 1563
پوشش رنگ
کلیه قطعات چدنی توسط رنگ اپوکسی پودری آبی (RAL 5005 یا RAL 5015) به روش الکترواستاتیکی پوشش داده می شوند.
گستره کاربرد
برای استفاده از مواد غیر خورنده، مایعات، گاز و بخار در صنعت آب، فاضلاب، نیروگاه ها و صنایع.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...