شیر پروانه‌ای فلنج‌دار میراب

شرکت میراب شیرهای پروانه‌ای فلنج‌دار را در سایزهای 100 الی 2500 میلی‌متر و با فشار کاری 10، 16، 25، 40 و 63 بار، مطابق با استاندارد DIN EN 593 (DIN-3354) طراحی و تولید می‌شوند. در تمامی شیرهای پروانه‌ای فلنج‌داری که به صورت روتین و غیرسفارشی تولید می‌شوند، اندازه فلنج تا فلنج مطابق استاندارد DIN EN 558-1 Series 14 (DIN 3202-FF4) و سوراخ‌کاری فلنج‌ها مطابق استاندارد DIN EN 1092-2 (DIN 2501) است. 

اصولا شیر پروانه‌ای فلنج‌دار میراب به منظور قطع و وصل جریان طراحی شده‌اند و چنانچه به منظور کنترل جریان استفاده شوند، باعث بروز پدیده کاویتاسیون و در نتیجه آسیب دیدگی بدنه و اجزای داخلی شیر می‌شود. از این رو، لازم است در زمان انتخاب شیر پروانه‌ای، پارامترهایی از جمله فشار بالادست و پایین دست، میزان دبی عبوری و سرعت سیال و شاخص کاویتاسیون مورد توجه قرار گیرد. 

شیرآلات چدنی شرکت میراب با رعایت الزامات استاندرادهای معتبر جهانی تولید و عرضه می‌شوند و دارای عملکرد ایمن هستند، با این حال، در صورت نصب و راه‌اندازی نامناسب و یا استفاده از این شیرآلات برای سرویس‌های تعریف نشده (دمای نامناسب، نوع سیال نامناسب و ...) می‌تواند همراه با آسیب‌های احتمالی باشد. 


دسترسی سریع به مطالب این صفحه:
1. شیر پروانه‌ای فلنج‌دار با عملگر دستی میراب
2. شیر پروانه‌ای فلنج‌دار گیربکسی میراب
3.شیر پروانه‌ای فلنج‌دار با عملگر پنوماتیکی میراب
4. شیر پروانه‌ای فلنج‌دار با عملگر هیدرولیک
5. شیر پروانه‌ای فلنج‌دار لاینینگ‌دار میراب
6. شیر پروانه‌ای سنتریک بدنه باریک فلنج‌دار میراب
7. شیر پروانه‌ای فلنج‌دار نیکل آلومینیوم برنز میراب
8. شیر پروانه‌ای با دیسک Bi Plane میراب
9. شیر پروانه‌ای مجهز به سیستم کنارگذر (By-Pass) میراب
10. شیر پروانه‌ای با اتصال جوشی میراب


شیر پروانه‌ای فلنج‌دار با عملگر دستی میراب

شیر پروانه‌ای فلنج‌دار چدنی با عملگر دستی میراب در سایزهای 4 تا 100 اینچ (DN 100-2500) تولید می‌شوند. فشار کاری این نوع از شیر پروانه‌ای چدنی میراب بین 6 تا 63 بار است. جنس بدنه و دیسک شیر پروانه‌ای فلنج‌دار با عملگر دستی میراب به صورت روتین از جنس چدن داکتیل است و بسته به سفارش می‌تواند فولاد ریختگی، استنلس استیل و آلیاژهای پایه مس نیز باشد. طراحی این شیر به صورت دوبار خارج از مرکز (Double eccentric) است. 

توجه: شیر پروانه‌ای فلنج‌دار با عملگر گیربکسی جایگزین نوع با عملگر دستی شده است و عملگر دستی یا اهرمی تنها در شیر پروانه‌ای بدون فلنج میراب استفاده می‌شود.


از مزایا و مشخصات شیر پروانه‌ای فلنج‌دار میراب می‌توان به مواردی از جمله: یاتاقان‌بندی خارج از مرکز پروانه در بدنه، مناسب بودن شکل و فرم پروانه برای عبور جریان، رینگ آب‌بندی یکپارچه، آب‌بندی از هر دو طرف، قابلیت تعویض و تنظیم لاستیک آب‌بندی در حالتی که شیر بسته است، اشاره کرد. 

این نوع شیر پروانه‌ای جهت استفاده برای قطع و وصل جریان سیالاتی مانند آب خام، آب آشامیدنی، گاز و هوا (تا دمای ۷۰ درجه سانتی گراد) مناسب است. با گردش پروانه در جهت حرکت عقربه‌های ساعت به مقدار 90 درجه، شیر بسته می‌شود.

در مورد لاستیک آب‌بندی شیر پروانه‌ای فلنج‌دار میراب باید توجه داشت که لاستیک NBR برای دمای تا ۷۰ درجه سانتیگراد و لاستیک EPDM برای دمای تا ۱۲۰ درجه سانتیگراد قابل استفاده است (برای شرایط خاص با دمای کاری بالاتر با کارشناسان ولو ایران تماس حاصل فرمایید).

                                    تست فشار طبق استاندارد DIN EN   12266-1
 تست فشار با آب (بار)
 فشار اسمی (بار)
 تست استحکام بدنه
 تست آب‌بندی
12
6
6
17
11
10
25
18
16
38
28
25
60
44
40

جهت دانلود کاتالوگ، مشخصات فنی و دستورالعمل نصب و نگهداری شیر پروانه‌ای فلنج‌دار با عملگر دستی میراب بر روی هریک از موارد مدنظرتان کلیک نمایید و برای مشاوره پیش از خرید با کارشناسان ولو ایران تماس حاصل فرمایید.

شیر پروانه ای فلنجدار با عملگر دستی

شیر پروانه‌ای فلنج‌دار گیربکسی میراب

شیر پروانه‌ای چدنی گیربکسی میراب در سایزهای 4 تا 100 اینچ (DN 100-2500) تولید و عرضه می شوند. فشار کاری این نوع از شیر پروانه‌ای میراب نیز بین 6 تا 63 بار است. مشخصات شیر پروانه‌ای فلنج‌دار گیربکسی مشابه شیر پروانه‌ای با عملگر دستی است و تنها تفاوت این دو نوع از شیر پروانه‌ای میراب در عملگر آن‌ها است. 

در شیر پروانه‌ای فلنج‌دار گیربکسی میراب، به‌منظور فراهم نمودن عملکرد بهتر و دقیق‌تر، از گیربکس AUMA استفاده می‌شود. گیربکس‌های حلزونی سری GS شرکت AUMA گیربکس‌های ربع‌گردی هستند که حرکت چرخشی در شفت ورودی را به حرکت ربع‌گرد در خروجی تبدیل می‌کنند.   

طراحی و تولید گیربکس‌های AUMA بر اساس استانداردهای معتبر از جمله EN ISO 5210 انجام می‌گردد و دارای تاییدیه های کیفیت از طرف اتحادیه اروپا است. در حال حاضر، عملگر گیربکسی آئوما بهترین عملگر گیربکسی موجود در بازار است.

گیربکس‌های حلزونی، علاوه بر چرخش و عملکرد از طریق فلکه دستی، قابلیت کوپل شدن به عملگر برقی را نیز دارند. در این حالت، به دلیل ضرایب تبدیل بالا، گشتاور ورودی مورد نیاز به مقدار زیادی کاهش می‌یابد. 

جهت دانلود کاتالوگ، مشخصات فنی و دستورالعمل نصب و نگهداری شیر پروانه‌ای فلنج‌دار گیربکسی میراب بر روی هریک از موارد مدنظرتان کلیک نمایید و برای مشاوره پیش از خرید با کارشناسان ولو ایران تماس حاصل فرمایید.

شیر پروانه ای فلنجدار گیربکسی میراب

شیر پروانه‌ای فلنج‌دار با عملگر پنوماتیکی میراب

شیر پروانه‌ای فلنج‌دار با عملگر پنوماتیک میراب همانند سایر انواع شیر پروانه‌ای میراب، از نظر جنس متریال به‌کار رفته به صورت روتین از جنس چدن داکتیل است و امکان سفارش تولید با سایر متریال‌ها نظیر فولاد ریختگی، استنلس استیل و آلیاژهای پایه مس برای این نوع شیر وجود دارد. این نوع از شیر پروانه‌ای فلنج‌دار در سایزهای 4 تا 40 اینچ (DN 100- 1000) تولید می‌شوند و فشار کاری آن‌ها، بسته به سایز شیر، بین 6 تا 16 بار است. 

طراحی یاتاقان‌های شیر پروانه ای فلنجدار با عملگر پنوماتیک نیز مشابه با نوع گیربکسی آن به صورت دوبار خارج از مرکز (double eccentric) است که شکل مناسب پروانه، برای عبور جریان و آب‌بندی مناسب آن از مشخصات و مزایای این نوع از شیرهای پروانه‌ای میراب به شمار می رود. 

برای باز و بسته شدن شیر پروانه‌ای فلنج‌دار، لازم است پروانه به اندازه 90 درجه، به ترتیب، در خلاف جهت و موافق جهت عقربه‌های ساعت چرخش کند. 

عمده ترین تفاوت شیر پروانه‌ای فلنج‌دار پنوماتیک با انواع دستی و گیربکسی آن، در عملگر این شیر است. محرک پنوماتیک (جک بادی) نصب شده بر روی این شیر باعث می‌شود این شیر برای استفاده در مجموعه‌هایی که مجهز به سیستم تجهیزات هوای فشرده هستند بسیار مناسب باشد. 

تمامی قطعات چدنی شیر پروانه‌ای فلنج‌دار میراب توسط رنگ اپوکسی پودری آبی رنگ (RAL5015) یا (RAL5005) به روش الکترواستاتیک پوشش داده می‌شوند. این نوع شیر پروانه‌ای جهت استفاده برای سیالاتی چون آب خام، آب آشامیدنی، گاز و هوا (تا دمای ۷۰ درجه سانتی گراد) مناسب است.

جهت دانلود کاتالوگ و مشخصات فنی شیر پروانه‌ای فلنج‌دار با عملگر پنوماتیک میراب بر روی هریک از موارد مدنظرتان کلیک نمایید و برای مشاوره پیش از خرید با کارشناسان ولو ایران تماس حاصل فرمایید.


شیر پروانه ای فلنجدار با عملگر پنوماتیکی میراب

شیر پروانه‌ای فلنج‌دار با عملگر هیدرولیک – وزنه‌ای میراب

استفاده از شیرهای ایمنی که در محل‌های مناسبی نصب شده باشند، شبکه‌های انتقال آب را از صدمات و خسارات احتمالی در شرایط اضطراری محافظت می‌کنند. شیر پروانه‌ای فلنج‌دار با عملگر هیدرولیک (وزنه‌ای) میراب گزینه مناسبی برای فراهم آوردن این سرویس است. همچنین از شیر پروانه‌ای با عملگر هیدرولیک میراب می‌توان به عنوان شیر قطع و وصل و یا شیر کنترلی استفاده کرد. 

شیر پروانه‌ای هیدرولیک میراب در سایزهای 12 تا 100 اینچ (DN 300- 2500) و با فشار کاری 6 تا 40 بار تولید و عرضه می‌شوند. این نوع شیر پروانه‌ای میراب به صورت روتین از جنس چدن داکتیل است و سایر متریال‌های اشاره شده برای شیرهای پروانه‌ای فلنج‌دار، بسته به سفارش امکان‌پذیر است. 

کاربرد عمده شیر پروانه‌ای فلنج‌دار وزنه‌ای میراب در پنج بخش زیر ارائه شده است: 


1- شیر ایزوله، کنترل پمپ و یکطرفه Isolating, Non return and Pump control valve

در این حالت، از این نوع شیر پروانه‌ای به صورت چند منظوره (ایزوله، یکطرفه و کنترل پمپ) استفاده می‌شود و وظیفه حفاظت از الکتروموتور و پمپ را به عهده داشته و تضمین کننده شروع حرکت آرام موتور و پمپ است. در هنگام خاموش شدن پمپ و یا قطع اضطراری برق نیز به عنوان شیر یکطرفه با بسته شدن آرام از ایجاد ضربه قوچ جلوگیری می‌کند. همچنین از این شیر به‌عنوان شیر قطع اضطراری سریع جهت جلوگیری از برگشت آب به ایستگاه پمپاژ در هنگام ایجاد شکستگی در ایستگاه پمپاژ استفاده می‌شود.


  2- شیر کنترل ورودی مخازن Over flow Control valve for Reservoir

این شیر در خط ورودی مخازن با دریافت فرمان از یک سنسور می‌تواند سطح آب مخزن را کنترل نماید، در عین حال در صوت شکستگی لوله در مسیر ورودی مخزن جریان سیال را متوقف و از برگشت و هدررفتن آب مخزن و خرابی ناشی از جاری شدن ناخواسته آب جلوگیری می‌نماید و در زمان سرویس و تعمیرات، بعنوان شیر ایزوله عمل می‌کند.


  3- شیر ایمنی ورودی توربین Safety Valve for Turbine Inlet

این شیر در مسیر آب ورودی توربین قرار می‌گیرد و به عنوان شیر ایمنی در مواردی که توربین سریعا باید متوقف گردد استفاده می‌شود. در موارد زیادی این شیر به عنوان بای‌پس (گذر جانبی) به منظور سنکرون کردن سرعت توربین بکار می‌رود و در موقع سرویس و تعمیرات، به‌عنوان شیر ایزوله عمل می‌نماید.


  4- شیر شکستگی لوله Burst Control Valve

در شبکه‌های آبرسانی ممکن است لوله در اثر عوامل غیر قابل پیشگیری طبیعی مانند طوفان و سیل، زلزله، رانش زمین و حرارت و یا به دلایل دیگری مانند آتش‌سوزی، انفجار و … دچار شکستگی گردد. در صورت وقوع شکستگی به‌منظور جلوگیری از خرابی‌های ناشی از جاری شدن آب و همچنین حفظ منابع آب، این شیر می‌تواند به خوبی انجام وظیفه نموده وسریعا مسیر آب را بدون نیاز به انرژی خارجی مسدود نماید.


  5- شیر تخلیه اضطراری آب از سیستم  Quick opening vale

در مواقع اضطراری ممکن است تخلیه آب از سیستم ضروری باشد. برای مثال ممکن است برق نیروگاه قطع و در همان زمان تخلیه آب از رادیاتورهای برج خنک کن ضروری باشد (به علت خطر یخ زدگی در زمستان). در این حالت از شیر نرمال بسته با عملگر هیدرولیک وزنه‌ای می‌توان استفاده نمود به این صورت که در موارد اضطراری شیر توسط سقوط وزنه سریعا باز شده و سبب تخلیه آب از سیستم می‌گردد. هم‌چنین در برخی شرایط نیاز است تا به صورت سریع و اضطراری جریان آب اضافی از شبکه به داخل سیستم ایجاد گردد که این نوع شیر می‌تواند با باز کردن سریع مسیر این جریان را برقرار سازد.

در کاربردهای ردیف ۱تا ۴ شیر تحت شرایط کاری نرمال کاملا باز است (هنگامی که وزنه بالا است شیر باز است). در مورد ردیف ۵ شیر تحت شرایط نرمال کاملا بسته بوده و در شرایط عادی به عنوان دریچه‌ای بسته عمل می‌نماید. (هنگامی که وزنه بالاست شیر بسته است).

جهت دانلود کاتالوگ، مشخصات فنی و دستورالعمل نصب و نگهداری شیر پروانه‌ای فلنج‌دار با عملگر هیدرولیک میراب بر روی هریک از موارد مدنظرتان کلیک نمایید و برای مشاوره پیش از خرید با کارشناسان ولو ایران تماس حاصل فرمایید.

شیر پروانه ای فلنجدار با عملگر هیدرولیک – وزنه ای میراب


شیر پروانه‌ای لاینینگ دار (با پوشش داخلی) میراب

شیر پروانه‌ای لاینینگ‌دار میراب در سایزهای 4 تا 120 اینچ (DN 100-3000) و با فشار کاری 6 تا 40 بار تولید و عرضه می‌شوند. در سیستم‌هایی که وجود سیال خورنده ممکن است به بدنه و دیسک شیر آسیب وارد کند از این نوع شیر پروانه‌ای استفاده می‌شود. این امر ضمن اینکه سبب بالا بردن عمر مفید شیر می‌شود، از تغییر ویسکوزیته سیال نیز جلوگیری می‌کند. 

دما، نوع و خصوصیات سیال، شرایط کاری و ... در انتخاب لاینینگ شیر تعیین کننده هستند. غالبا جنس لاستیک مورد استفاده در این نوع شیرآلات Ebonite و EPDM است. عمده کاربرد شیر پروانه‌ای لاینینگ‌دار در سیستم‌هایی است که سیال انتقالی آب دریا و یا سایر آب‌های دارای مواد خورنده است.

جهت دانلود کاتالوگ و مشخصات فنی شیر پروانه‌ای فلنج‌دار لاینینگ‌دار میراب بر روی هریک از موارد مدنظرتان کلیک نمایید و برای مشاوره پیش از خرید با کارشناسان ولو ایران تماس حاصل فرمایید.

شیر پروانه ای لاینینگ دار (با پوشش داخلی) میراب


شیر پروانه‌ای سنتریک بدنه باریک فلنج‌دار میراب

شیر پروانه‌ای سنتریک بدنه باریک فلنج‌دار در سایزهای 20 تا 40 اینچ (DN 500-1000) و با فشار کاری 6 تا 16 بار تولید می شوند. این نوع شیر پروانه ای اغلب به منظور قطع و وصل جریان به کار می رود، با این حال تحت شرایط خاص، می‌توان برای کنترل جریان نیز استفاده کرد. جهت آب‌بندی شیر پروانه‌ای بدنه باریک، از لاستیک قابل تعویض U شکل استفاده شده است که آب‌بندی مطمئنی برای این شیر به ارمغان می‌آورد. استفاده از این نوع لاستیک آب‌بندی، نیاز به استفاده از واشر آب‌بندی در زمان نصب را از بین می‌برد. 

از دیگر مزایای شیر پروانه‌ای بدنه باریک می‌توان به اندازه فلنج تا فلنج کوتاه، وزن سبک و نصب و نگهداری آسان اشاره کرد. 

جهت دانلود کاتالوگ، مشخصات فنی و دستورالعمل نصب و نگهداری شیر پروانه‌ای سنتریک بدنه باریک فلنج‌دار میراب بر روی هریک از موارد مدنظرتان کلیک نمایید و برای مشاوره پیش از خرید با کارشناسان ولو ایران تماس حاصل فرمایید.

شیر پروانه ای سنتریک بدنه باریک فلنجدار


شیر پروانه‌ای فلنج‌دار نیکل آلومینیوم برنز میراب

شیر پروانه‌ای فلنج‌دار نیکل آلومینیوم برنز میراب در سایزهای 4 تا 120 اینچ (DN 100- 3000) و با فشار کاری 6 تا 40 بار تولید و عرضه می‌شوند. طراحی این نوع از شیرهای پروانه‌ای فلنج‌دار میراب به صورت دوبار خارج از مرکز است و ویژگی‌ها و خصوصیات سایر شیرهای پروانه‌ای با این سیستم یاتاقان‌بندی را دارا است.  شیر پروانه‌ای نیکل آلومینیوم برنز میراب جهت استفاده برای سیالاتی نظیر آب دریا و فاضلاب صنعتی تا دمای 120 درجه سانتی‌گراد مناسب است.

جهت دانلود کاتالوگ و مشخصات فنی شیر پروانه‌ای نیکل آلومینیوم برنز میراب بر روی هریک از موارد مدنظرتان کلیک نمایید و برای مشاوره پیش از خرید با کارشناسان ولو ایران تماس حاصل فرمایید.

شیر پروانه ای نیکل آلومینیوم برنز میراب


شیر پروانه‌ای فلنج‎دار با دیسک Bi Plane میراب

شیر پروانه‌ای با دیسک Bi Plane میراب در سایزهای 64 تا 100 اینچ (DN 1600-2500) و با فشار کاری 40 تا 63 بار تولید می شوند. جنس بدنه این نوع شیر عمدتا از فولاد و یا استنلس استیل است. در این نوع از شیر پروانه‌ای، دیسک از دو صفحه روی هم تشکیل شده است که این دیسک با محاسبات ضخامت و تنش برای فشارهای بالا و به‌خصوص در سایزهای بزرگ و فشارهای بالا در نظر گرفته شده است. یکی از ویژگی‌های اصلی این شیر افت فشار پایین آن است. 

جهت دانلود کاتالوگ و مشخصات فنی شیر پروانه‌ای با دیسک Bi Plane میراب بر روی هریک از موارد مدنظرتان کلیک نمایید و برای مشاوره پیش از خرید با کارشناسان ولو ایران تماس حاصل فرمایید.

شیر پروانه ای با دیسک Bi Plane میراب

شیر پروانه‌ای فلنج‌دار مجهز به سیستم کنار گذر (By-Pass) میراب

شیر پروانه‌ای مجهز به سیستم کنارگذر میراب در سایزهای 20 تا 56 اینچ (DN 500-1400) و با فشار کاری 6 تا 40 بار تولید و عرضه می‌شوند. این نوع از شیرهای پروانه‌ای میراب عمدتا از جنس چدن داکتیل هستند و بنابه سفارش، فولاد ریختگی، استنلس استیل و آلیاژهای مس نیز قابل تأمین است. 

از آنجایی که در موقع پر کردن خطوط انتقال، جهت اجرای تست فشار، خروج هوا از نقاط زیاد خط‌الرأس‌های موجود مشکلاتی را ایجاد می‌کند. به همین جهت، یک سیستم کنارگذر روی شیر اصلی نصب می‌شود. معمولا اندازه سیستم کنار گذر1:10 قطر خط اصلی بوده که دارای یک شیر قطع و وصل است. برای اینکه بتوان سیستم کنار گذر را بر روی شیر اصلی نصب نمود بایستی طول شیر اصلی مطابق استاندارد DIN EN 558-1 Series 15 (ردیف DIN3202-F5) انتخاب شود. علاوه بر خارج شدن هوا به علت آرام پر کردن خطوط، لحظه‌ای که شیرها تحت فشار یکطرفه قرار دارند، این امکان وجود دارد که بتوان آن‌ها را به راحتی و با کم‌ترین نیرو باز و بسته نمود. توسط خط کنارگذر با توجه به اختلاف فشار موجود در دو طرف شیر یک توازن فشاری ایجاد شده و خطوط به صورت اصولی در مقابل ضربات آبی محافظت می‌شوند.

نحوه بهره‌برداری اصولی از شیر پروانه‌ای بایپس، به صورتی است که در حالت بسته، ابتدا شیر موجود روی کنارگذر و پس از آن شیر اصلی باز می‌شود. در موقع انتقال آب هر دو شیر یعنی شیر اصلی و شیر کنار گذر باز می‌مانند. در موقع بسته شدن عکس این کار صورت می گیرد. ابتدا شیر اصلی بسته شده و سپس شیر سیستم کنار گذر بسته می‌شود. در صورت استفاده این شیر، از مشکلات هوادهی و ضربات آبی به‌طور محسوس جلوگیری می‌شود.

جهت دانلود کاتالوگ، مشخصات فنی و دستورالعمل تعمیر و نگهداری شیر پروانه‌ای مجهز به سیستم کنارگذر (بایپس) میراب بر روی هریک از موارد مدنظرتان کلیک نمایید و برای مشاوره پیش از خرید با کارشناسان ولو ایران تماس حاصل فرمایید.شیر پروانه ای مجهز به سیستم کنار گذر (By-Pass)


شیر پروانه‌ای با اتصال جوشی میراب

شیر پروانه‌ای با اتصال جوشی میراب در سایزهای 88 تا 160 اینچ (DN 2200-4000) و با فشار کاری تا 5/2 بار تولید و عرضه می‌شوند. جنس متریال مورد استفاده برای ساخت این نوع از شیرهای پروانه‌ای میراب، انواع فولاد کربنی است. 

از مشخصات شیر پروانه‌ای با اتصال جوشی میراب، می‌توان به مواردی نظیر آب‌بندی از دو جهت، رینگ آب‌بندی یکپارچه از جنس استنلس استیل، قابلیت تعویض و تنظیم لاستیك آب‌بندی در حالتی كه شیر بسته است، یاتاقان‌بندی خارج از مركز پروانه در بدنه، مناسب بودن شكل و فرم پروانه برای عبورجریان و طراحی دوبار خارج از مركز (Double Eccentric) آن اشاره کرد. 

از این نوع شیر پروانه‌ای برای سیالاتی چون آب خام، آب آشامیدنی، گاز، هوا و بخار تا دمای °۱۲۰ سانتی گراد استفاده می‌شود. پوشش رنگ شیر پروانه‌ای با اتصال جوشی طبق درخواست انجام می‌شود، در حالت عادی از پوشش زینگ ریچ با لایه رویه پلی آمید استفاده می‌شود.

جهت دانلود کاتالوگ و مشخصات فنی شیر پروانه ای با اتصال جوشی میراب بر روی هریک از موارد مدنظرتان کلیک نمایید و برای مشاوره پیش از خرید با کارشناسان ولو ایران تماس حاصل فرمایید.

شیر پروانه ای با اتصال جوشی


جهت دریافت مشاوره پیش از خرید و ثبت سفارش شیرهای پروانه‌ای فلنج‌دار میراب، با کارشناسان ولو ایران تماس حاصل فرمایید.

021-22568705